Sunday, May 31, 2009

Trzecie miejsce open na Jarna Klasika

Jak dotąd mój największy sukces w przygodzie ze ściganiem. Wczoraj na wyścigu Jarna Klasika przyjechałem na metę jako trzeci! W swojej kategorii byłem drugi!

Cała impreza super udana, mimo fatalnych prognoz, super bezdeszczowa pogoda. Świeże, chłodne powietrze pozwoliło też na uniknięcie problemów z alergią. Jechało mi się od początku bardzo dobrze, cały czas starałem się pilnować czołówki, co nie było łatwe z powodu wielu startujących ludzi, wielu niebezpiecznych sytuacji i kraks na trasie.

Podjazdy pokonywane bez problemów i końcowe kilometry walki o jak najwyższą pozycję poszły bardzo pomyślnie. Bez szarżowania, swoim, równym, mocnym tempem wyprzedzałem na podjeździe kolejnych zawodników, którzy u podnóża ostro wyrwali do przodu. W sumie nie dużo brakowało do drugiego miejsca. Średnia na górzystej trasie, ponad 36 km/h też niezła :D Wygrał Tomasz Kuras po samotnej ucieczce.

Tym razem mogę być na prawdę bardzo zadowolony!

No comments: